sobota 20. dubna 2019

Hi

Ani nevím jak začít psát, protože jsem už několik měsíců nepsala a tak moc mi to chybělo, že jsem se opět vrátila do mého blogového světa, ale tentokrát jinak. Anonymně a s jinou doménou.Nechci Vám tu říkat kdo jsem, proč tu jsem, ale psát články, které mě vždy tak moc naplňovaly a díky kterým jsem se cítila plná, ale kdyby jste i tak chtěli vědět kdo trošku jsem, můžete mi říkat Ann jako všichni blízcí.

Ale abych ve zkratce jen napsala o čem blog bude, tak o všem od A do Z. Nejvíce se věnuji kosmetice, seberozvoji, motivaci, tipům a vaření. Vím, že to moc k sobě nepasuje, ale ráda jsem psávala o všem a tak to i teď zůstane.

  Děkuji Všem, co si tento článek přečetli a budou číst i mé další.
Mějte se, zas brzy.
Vaše Ann's D. ♡

1 komentář:

  1. Určitě budu ráda za skvělé tipy na vaření či na kosmetické kousky :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...