pátek 10. ledna 2020

New year, new me, new blog.

Vím, že na začátku roku najednou jsou všichni lidé úplně nový, jiní a snaží se o několik změn. Já se ale snažím o změnu už poslední půl rok, ale na blog jsem se záměrně chtěla zaměřit až po novém roce a konečně ta změna tu je. V minulých letech jsem se na blogu zaměřovala více na osobní život a minimálně z toho, co jsem reálně dělat chtěla, což mě teď zpětně mrzí, ale zase to beru jako posun kupředu. Osobní život na tomto blogu je minimálně a do budoucna určitě bude stále, protože nechci sem tahat své soukromé věci. Časem to možná opět bude víc osobnější, těžko říct, zatím to cítím ale takto.

Ráda bych si na článcích dávala více záležet, více makat na obsahu a dát si záležet i s výběrem tématu. Samozřejmě tu budou stále recenze, tipy na nějaké produkty, ale ráda bych psala i nějakých tématech, které se momentálně řeší a jsou důležitá.

Můj blog byl vždy "mix všeho", což bude i nadále, ráda píši o všem, protože se nedokáži uchýlit k jednomu tématu /oboru. Nejdůležitější ale letos pro mě bude ten obsah a kvalita článků, protože když si teď zpětně některé čtu, nedávají mi tak smysl jako dřív a jak jsou psané mi také vadí, ale nebudu je mazat. Chci je jako takovou "vzpomínku".

Asi Vám tento článek nepřinesl nic, kromě informací ohledně blogu, ale chtěla jsem ho napsat a udělat takovou pomyslnou tlustou čáru zatím, co jsem do teď psala a mít kvalitnější obsah, který se dá číst. Takže doufám, že se Vám nový obsah bude líbit a mějte se hezky, u dalšího článku!
Vaše Ann's D.

3 komentáře:

  1. Tak to ti držím palce :-) Ale je fakt, že lidi se mění a mění se i jejich zájmy (a i názory). Já jsem vždycky milovala blogování, ale teď jsem měla 2-3 roky pauzu, a když jsem se chtěla vrátit, zjistila jsem, že můj starý blog už není vůbec já. Tak jsem si založila nový, taky takový mix všeho. Tak uvidíme :)

    Jsem zvědavá tedy na další tvoje články ♥

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  2. Taky to tak mám. Píšu především o pozitivech a zkrátka se snažím motivovat. :-) Ale sem tam něco osobního mi taky uteče. :-) Tak držím palce, protože Nový rok je prostě ke změnám tvořený! :-)

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...