středa 8. ledna 2020

Nákup knih #prosinec


Vítám Vás u nového článku, tentokrát Vám ukážu úlovky knih za poslední dobu. Knihy miluji a ráda je čtu a jestli jste četli článek o mých cílech v tomto roce, tak jste četli, že bych ráda četla více knih a teď mám krásnou zásobu na splnění.


Dlouho jsem sháněla něco o etiketě, protože jsem se chtěla něco přiučit, v obchodě měli jen tyto dvě knížky na které koukám už dlouho, takže se těším až se vrhnu do čtení. Motivační lži mě zaujali náhodou když jsem se koukala na seberozvojové knihy a toto je něco jiného než normálně vídám, většinou najdete v knihkupectví knihy s motivačními větami, jak být strašně šťastný a toto je něco úplně odlišného a je fajn se podívat na to i z druhé strany.




První asi nemusím rozebírat, protože toto téma je mi velmi blízké a musela být má. Druhá kniha mě zaujala díky duševní nemoci, jak překonala rodinné dědictví duševních nemocí a sebevražd - opět toto téma je mi velmi blízké.


V cílech na tento rok jsem psala, že se chci více dozvědět o mé nemoci a víc co se týče psychologie a proto v mé knihovně mám nově spoustu o duševním onemocnění. Tyto dvě knihy mě velmi zaujali a už čtu druhou, která mi už teď dost pomohla.



Asi už to bude otravné, ale ano, opět - zajímám se hodně o duševní zdraví a jak se přijmout, mít se ráda, získat sebevědomí je jedno z několika věcí, abych se cítila lépe a uzdravila se, proto jsem si koupila tento pracovní sešit. Reiki jsem si koupila proto, že mě zajímají signály těla (úzkosti=páteř apod.) a jaké máme body v těle a jak si sami pomoci hmatů i pomoct, proto volba byla jasná - reiki pro začátečníky.

Úzkost je mým největším nepřítelem a proto další do sbírky, více odborná. Druhá kniha je pro mě přínosem co se týče afirmací, nejsem žádný blázen do výroků "jsem svobodná, moje tělo je svobodné.." a tak dále, jsem realista, ale některé věci jsou mi blízké. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...