středa 22. ledna 2020

Jak se cítit více žensky?

Cítit se jako žena. Jak normální, ale vlastně ně tak úplně, protože i když víme, že jsme ženy, málokdy se tak cítíme. Já jsem se nikdy necítila moc jako holka/ dáma/ žena, říkejte si tomu jak chcete. Až postupně jsem si tento pocit "vybudovala" a dnes proto píši tento článek s tipy, jak si trochu pomoct, aby jsme se cítili ženami.

Being a classy woman is something that will never go out of style. Here are 21 ways to cultivate your classy. 1 Be kind.  @_alena_alena_ A classy woman is many things; one thing she is not, however, is a mean girl. Despite the environment or company she is in, a classy woman is always kind and gracious to everyone she encounters. 2 Dress tastefully.  @kefilwe_mabote A classy woman is always appropriately dressed for any occasion. Whether she is running to the supermarket to pick up a loaf of ...

Šperky
Náušnice, náhrdelník, prstýnky, spony do vlasů. Když se šperky hezky zkombinují, vytvářejí pocit elegantnosti, přitažlivosti, ale hlavně podtrhnutí ženské krásy. Upřímně jsem nikdy nebyla na šperky, až v posledních letech jsem si jich začala více kupovat a už jsem se několikrát přistihla před zrcadlem, kdy jsem kombinovala všechny šperky k outfitu. Přišla jsem si najednou jako dáma.

Upravené nehty
Na rovinu. Nikdy víc se necítím víc žensky než když mám hezky upravené nehty do jednoho tvaru, přidám lehký, něžný lak, nijak výrazný. Nejlépe nude odstín.

Upravené vlasy
Kolikrát si vytvořím na hlavě něco podobné drdolu, dělám to i já, ale i doma se ráda cítím dobře, nejen když někam vyjdu. Mám dost neuspořádané vlasy, na jedné straně jsou rovné a na té druhé zas kudrnaté a vzadu něco jako lehké vlnky. Nevypadá to moc hezky, pro to si vlasy žehlím do jednoho tvaru (používejte ale ochranu před tepelnými úpravami), občas si udělám jen z horních vlasů malý drdol nebo přidám sponku, aby ty vlasy vypadali o něco lépe. Co ještě na sobě nemám ráda je vybledlá barva, přijdu si zanedbaně a ne jako dáma, pro to každý měsíc chodím ke kadeřnici na oživení barvy a zastříhání konečků.

Dobrá pleť / dobrý makeup
Starání se o pleť je pro mě number one a divím se, že pro některé ženy stále ne. Nejen, že se některými produkty chráníme před vráskami, ale udržujeme si krásnou, zdravou pleť. Aknózní pleť neni nic příjemného, zažila jsem si bolavé boláky, pro to vím o čem mluvím. A když se budeme starat o svou pleť, nepotřebujeme žádný makeup. Když už se každý den líčíte, zkuste si varianty, které Vám sednou k typu obličeje a pleti. 

Pedikúra 
Manikúra je důležitá, ale nesmíme zapomenout i na pedikúru.V letních dnech často nosíme žabky, ale nechceme, aby šel vidět odřený lak, dlouhé nehty či zažloutlou kůžičku. Pokud si sami doma neumíte pedikúru udělat, jděte do salónu, kde za to moc peněz nedáte, ale budete se moc v letních dnech chlubit krásnými nehty.

Hezké oblečení
Nejde o to, aby oblečení bylo za každou cenu elegantní, ale mělo by být vždy čisté, nijak potrhané. Doma roztrhané tričko s vytahanými tepláky mám také ráda, když si k tomu zalezu do postele pod peřinu s filmy, tak je to pro mě nejlepší chvilka celého dne, ale když jdu ven, nemám ráda, když mám někde flek nebo něco na trhlého. Poslední dobou se i doma oblékám trošku více vkusně a hned mi to přidá na dobrém pocitu.

A kdy Vy cítíte svou "woman power"? :-)

2 komentáře:

  1. Na manikuru nechodím, protože si můžu doma nalakovat nehty, tak nač zbytečně utrácet. Ale na pedikůru bych si zašla ráda, celkově potřebuji péči o nohy. :-) A jinak souhlasím. Make-up není všechno a žensky by se člověk měl cítit i neupravený. Vlastně jsi zmínila jen vnější potřeby, ale chce to především ty vnitřní. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, že cítit se na venek žensky podtrhují všechny body, které jsi vypsala. Sama mám ráda ty dny, kdy si udělám nehty, vlasy, hezky se obleču a člověk se hned cítí lépe :)

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...