úterý 21. ledna 2020

Moje noční péče o pleť | 2020

Přeji krásný den. Dnes je venku dost chladno oproti předešlým dnům a u mě je to ve znamení domova, teplých peřin, protože zimu snáším dost špatně. Už se těším na jaro, kdy budou první jarní procházky, probouzení se všeho okolo mě. A jak Vy snášíte zimu? Máte ji rádi a nebo to je pro vás ve znamení teplého domova?

A teď k článku :-). Moje péče o pleť se v poslední době moc nemění, občas ji obohatím o nový produkt, ale většinou se ráda vracím k mým oblíbencům. Dnes Vám ukážu, jak tedy vypadá má noční rutina s každým krokem.


První je odlíčení makeupu, a i když se ten den nemaluji, tak pleť s ni vyčistím. Micelární vody od Garnieru jsou za mě skvělé. Nemusím pleť nijak "drhnout", aby makeup šel dolů, naopak jde krásně a rychle dolů. Nebojím se s ni ani odličovat oči, protože je vůbec nedráždí. 



Po odlíčení pleti si vyčistím pleť antibakteriální pěnou od Sebamed. Vždy si dám jednu pumpičku na celý obličej a jemnými, krouživými pohyby pleť masíruju, poté opláchnu a pokaždé se nestačím divit, jak je pleť čistá a prozářená. Opravdu krásně pleť vyčistí a hloubkově ji čistí, vidím, že mám podstatně méně pórů.


Dále používám toner, který pleť zbaví odumřelých buněk a připraví ji na další péči. Tento toner od značky LVLY mám velmi ráda, krásně voní, "dočistí" pleť a je připravená na další péči.


Nejraději pak sahám po tomto olejíčku po kterém mám ráno nádhernou pleť. Pleť vyživý, hydratuje, a je po něm pleť krásně rozzářená. Na denní použití olejíček nedoporučuji, protože trvá dlouho než se vsákne do pleti, proto pro noční používání je ideální, hlavně u něj vidíte výsledek ihned po prvním použití. Společně s mým očním krémem je to nepřekonatelné kombo, které udělá z pleti krásnou, prozářenou a zdravou pleť. :-)


Oční krém jsem zařadila teprve před pár měsíci a teď je nedílnou součástí mého života, protože oční krém je zázračná věc a hlavně tento. Když jdu pozdě spát, je to nejlepší věc za kterou jsem ráda ihned po probuzení, protože po něm nemám žádné známky únavy ani kruhů pod očima. I malé vrásečky pod okem zmírňuje, kterých jsem se vždy chtěla zbavit.

A jakou péči máte Vy? :-).

1 komentář:

  1. Já micelární vody bohužel nemohu používat, hodně mi zhoršují pleť. Nedám dopustit na odličování oleji od Saloos a pak ještě pleť dočistím mycím gelem :-)

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...