čtvrtek 30. ledna 2020

Deodoranty + body mist.

Vítám Vás u nového článku :-),
V dnešním článku Vám ukážu deodoranty, které se staly mými oblíbenci, protože dnes najít kvalitní deodorant, který Vám zajistí sucho minimálně na půl dne a hezky voní je zázrak, ale přesto jsem nějaké dobré našla a dnes Vám je ukážu. + k tomu dám ještě tip na body mist.


První deodorant je od značky Dove. Byl jeden z prvních, které jsem objevila. Je suchý, což znamená, že je spíš "práškový" a vytváří bílý povlak díky kterému se podpaždí nepotí a půlku dne se vůbec nepotím ani ho nemusím přestříkávat. Jediné mínus je, že ten "prášek" opadává a je pak na oblečení, stačí vzít suchý ubrousek a trošku podpaždí "oprášit". Vůni nemá žádnou, ale to mi nijak nevadí, protože si dávám i parfém a nerada míchám vůni deodorantu s parfémem.



Tento deodorant mám teprve od Vánoc, ale i tak jsem si ho velmi oblíbila. Mám k němu i ze stejné kolekce parfém, tudíž ho mohu i kombinovat, protože mají stejné vůně. Krásně vydrží celý dne bez toho, abych ho znovu použila a jeho vůni cítím po celém dnu, pro to i ten parfém je občas zbytečný. Jediné, co u něj nedoporučuji je ho používat po holení, protože šíleně pálí, ale na to mám ten dove, protože pokožka je pak vysušená.


Tento playboy jsem dostala dárkem a upřímně je skvělý. Krásně vydrží půl dne, hezky voní, možná jen trošku "sladší" vůně na kterou jsem původně nebyly zvyklá, ale hold ho nekombinuji ho s parfémem a zvykla jsem si na ni. :-) Pro ty ale co nemají rády sladké vůně, tak pro Vás není, ale jinak ho mohu s klidem doporučit. Po holení opět nedráždí, což vnímám jako další plus tohoto deodorantu :-).


A poslední tu mám body mist, který je na osvěžení. Není to deodorant ani parfém, je to "voňavá" vodička, která Vás v letních dnech osvěží, ale zároveň vůně vydrží dlouhé hodiny, neskutečně krásně voní, ta vůně nejde nijak popsat, protože je velmi jemná, ale zároveň trošku sladká, prostě ideální vůně. Jinak tento body mist je z reservedu.

Jaké oblíbence máte Vy? :-)

3 komentáře:

  1. Dove je super, ale momentálně jsem závislák na Rexoně :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Můj nejoblíbenější je také pravě Dove nebo Rexonu :) Různé body misty miluju hlavně v létě.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem fanda značky Dove :) Mám tam pár vůní, které patří k mým absolutně nejoblíbenějším.
    Body Mist doteď mám od různých značek, nejčastěji se setkávám právě s těmi vanilkovými :D tak možná tam cítíš i tohle?
    Bezva článek :)
    Lola-J.cz

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...