neděle 26. ledna 2020

Paletka makeup revolution - new neutral

Ahoj, vítám Vás u nového článku! :-)
Dnešní článek bude zaměřen na paletku od značky makeup revolution - new neutral. Paletka mě na první pohled uchvátila svými stíny, protože všechny zapadají do mých oblíbenců, většina barviček je spíše teplejších a ty já mám nejraději. Paletku jsem si koupila už před Vánoci, takže ji mám docela odzkoušenou a na můj vkus jsem byla překvapená, jak často jsem do ni sahala, protože stíny už teď používám jen na speciální příležitosti, ale tuhle jsem zvolila i na běžné nošení.



Paletka se skládá ze 3 matných světlých stínů, z 8 matných stínů s maličkými třpytkami a ze 7 třpytivých stínů. Stíny v paletce jsou podle mě dobře udělané a rozvržené a můžete s ni vytvořit nespočet zajímavých looku. Od těch jednoduchých, denních až po ty více výrazné, třeba na večerní párty nebo ples. 



Stíny jsou krásně pigmentované a i bez použití primeru drží celý den. Třpytky také, nepoužívám žádné lepidlo ani už zmíněný primer, jediné co, tak musím štětec do těch třpytivých namáčet alespoň dvakrát, abych udělala jednotný stín přes celé víčko, ale to není žádná pohroma. Co mě ale trošku mrzí, že už po jednom líčení ten červený třpytkatý stín už vytvořil "ďoulek". 




Mrzí mě, že můj mobil nezachytí pořádně tu pigmentaci, působí to vybledle, ale jsou opravdu krásně pigmentované. Podrženo, sečteno - paletka je skvělá a doporučuji ji všem, protože se s ní dá vytvořit tolik looku od běžných denních líčeních až po ty výraznější. Pigmentace a výdrž je skvělá i bez primeru, krásně se s nimi manipuluje, jediné mínus je u těch třpytkatých, že rychle mizí, jinak je paletka skvělá. :-)



1 komentář:

  1. Tak ta je super, barvy mě moc lákají, ale značka mě už tolik neláká :-D
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...