pondělí 13. ledna 2020

TOP PRODUKTY ZA ROK 2019

Minulý rok byl pro mou nákupní duši docela slabý, protože jsem se snažila spíše kosmetiku do potřebovat než ji nakupovat, ale i tak jsem si našla produkty, které miluji a vyhovují mi v každodenní péči. Dnes Vám proto představím mé nejoblíbenější kosmetické kousky pečující za rok 2019 :-).



Jako první začínám s micelární vodou, kterou mám od Garnieru a jsem s ni spokojená již několik dlouhých let. Pleť hezky a hlavně rychle odlíčí, nemusím vůbec pleť drhnout, ale jen krouživými pohyby jedu po pleti. Co musím napsat je i to, že pleť nijak nedráždí, proto si s ním odličuji i oční okolí. Po odlíčení následuje dočištění pleti s tonerem od značky LVLY. Značku používám už několik měsíců a já jsem s ni velmi spokojená. I když si někdy myslím, že mám krásně vyčištěnou pleť, dost mě vyvede z omylu, že perfektně odlíčená ještě není. Jinak je to skvělý pomocník při do odličování pleti a i jako příprava na další péči.





Antibakteriální čistící pěna na obličej od značky sebamed. Já ji používám především, když si dávám vanu a vždy si pleť pěnou vyčistím, pleť hezky vyčistí, hlavně je najednou taková "zdravější", prozářená. Po dokončení mé čistící rutiny sahám po krému nebo olejíčku, tento krém je určen pro suchou až normální pleť a je krásně hydratující, vyživující a příjemná na dotek.


Po tomto olejíčku od Garnieru sahám poměrně často, především ve dnech, kdy vím, že nebudu spát tolik nebo je má pleť unavená, má kruhy pod očima, protože ráno mám po ni pleť dokonale rozjasněnou, zpevněnou a zdravě vypadající. Pleti dodá krásnou, zdravou barvičku. Je moji láskou už delší dobu, a společně s krémem na oční okolí je doslova skvělé kombo, protože tento oční krém od značky LVLY je skvělý na kruhy pod očima, lehké vrásky a málokdy se po něm probudím s oteklýma očima.


Krémy na ruce jsou mou nutností, protože pracuji za barem a často jsem ve spojení s vodou, takže mám dost vysušené ruce až se dá o ně brousit (:D). Tyto krémy mi pomáhají, aby ruce nebyly jako struhadlo a naopak byly jemné, příjemné na dotek a hydratované. Tyto dva jsou mými oblíbenci, ten první o maličko víc, protože ho mohu používat i během dne, jelikož rychleji zasychá (taky nemáte rádi "patlavé" krémy?) a ten druhý o něco pomaleji, proto ho zařazuji více na večer.

A jaké produkty jste si oblíbily za rok 2019 Vy? Budu ráda za tipy, má duše by potřebovala zas něco pokoupit:-).

2 komentáře:

  1. Nič z týchto produktov som ešte neskúšala, ale zaujal ma ten olejček od Garnieru :) Ja som tiež robila podobný článok na svoj blog, kde som zhrnula mojich minuloročných obľúbencov :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  2. Z tvojich produktov som nemala nič konkretne, akurát od LVL som mala čistiaci gél a bol celkom fajn. Moj top produkt za rok 2019??? Fuha, veru ani neviem, ale asi Makeup od Avonu, ktorý som začala sice používat až koncom roku, ale je perfektný a používam ho stále.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...