pátek 17. ledna 2020

Motivace, start do něčeho nového

Jsem ráda, že jsem se konečně dostala k blogu a k sepsání článku, který se mi teď dost hodí hlavou a to motivace, start do něčeho nového, ještě mě nepoznaného. Nevím, jak tento článek ještě pojmu, ale doufám, že tak, aby to dávalo smysl.

Vždy jsem chtěla dosáhnout něčeho většího než být zaměstnanec 60 let a pak jít do důchodu, nic si neužít, nic nepoznat a být nešťastná z toho, že si tu dovolenou za 30 tisíc nemohu dovolit nebo když budu potřebovat nové kalhoty, abych nenosila ty vytahané, potrhané.. vždy jsem chtěla víc a pokaždé jsem byla motivovaná, upřímně do teď nevím jak. Možná, že až budu na konci toho všeho, co dokážu, tak budu mít to, co bych v životě si moc přála. Moc dobře si uvědomuji, že v životě je nejdůležitější mít dobré zdraví, být šťastný a mít okolo sebe rodinu, přátelé a někoho po svém boku.

A i si to tak moc přeji, ale chci k tomu bonus. Takový už maličký. Abych mohla v budoucnosti zajistit svou rodinu, své přání, své touhy a mohla žít naplno. Cestovat bez toho, abych počítala na dovolené kolikrát si mohu koupit zmrzlinu nebo kolik si vypočítat na dárky pro své nejbližší. Abych si tam mohla dělat výlety podle toho jak se mi zachce a ne podle toho, jaký mám rozpočet.

Vím, že tohle je klasický český ideál, všechno hledat ve slevách, nejlépe kdyby to bylo zadarmo a lidé si na to zvykli, ale samozřejmě tomu odpovídají i naše malé platy, ale vysoké výdaje, ale to je už zas trošku jinde.

Teď se chci pustit do podnikání, do něčeho nového, jiného, ale zároveň mě tak blízkého, co mě baví. A já tu motivaci mám teď velkou, zjišťuji si více o marketingu, podnikání a všeho okolo a já poprvé cítím, že mě něco opravdu motivuje, dělá šťastnou a necítím k tomu nechuť. A to je ten hnací motor.


Možná tento článek nemá hlavu a patu, ale všechno, co v sobě cítím jsem teď napsala do článku, vlastně jste první s kým něco takového sdílím, protože o svých plánech či cílech moc nemluvím. Snad Vás tento článek nijak nenudil, možná motivoval a možná někdo začne pracovat na tom, co ho opravdu baví a dělá ho šťastným.

Vaše Ann.

1 komentář:

  1. Držím palce, aby sa ti to podarilo. Náhodou článok má hlavu i patu :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...