středa 1. ledna 2020

Moje "předsevzetí"

Vítám Vás u nového článku. Než se dostanu k samotnému článku, tak bych Vám ráda popřála do nového roku hodně zdraví, štěstí, lásky, úspěchů a splněných cílů. Snad do nového roku vkročíte správnou nohou a čeká Vás jen to dobré! :-).

"Předsevzetí" si dávám každý rok, ale nikdy ho nesplním, tudíž je v závorkách, protože bych si to spíš chtěla sepsat jako cíle, kterých bych ráda docílila a splnila v novém roce. Budu ráda, když mi napíšete i Vy Vaše předsevzetí/ cíle, které by jste rádi splnili, můžeme se navzájem motivovat a podpořit. :-)

50 Fitness New Years Resolutions + 25 Inspiring New Years Fitness Motivational Posters - Fit Girl's Diary

1. Mít minimálně 8 hodinový, kvalitní spánek.
O tom, že spánek je důležitý nemusíme ani polemizovat, je to fakt. Bez spánku nefungujeme a já to mám stejné, proto bych ráda spala aspoň 8 hodin kvalitního spánku bez buzení.

2. Znovu začít jíst zdravě a kvalitní potraviny.
Konečně se mi to povedlo skoro ke konci roku, bohužel teď na konci jsem zas polevila a jím, co chci a jsem za to ráda, ale už cítím potřebu jíst opět zdravě a kupovat si kvalitní, čerstvé potraviny. A ráda bych se naučila snídat. Od mala mi to nikdy nešlo, ale když už jsem si ji dala, cítila jsem se plná energie.

3. Cvičit a odvážit se na první lekci jógy.
K Vánocům jsem dostala podložku na cvičení, protože chci začít s jógou a už jsem poprvé cvičila! Takže si myslím, že letos to vážně vyjde. Hlavně mě k tomu donutí má bolavá záda (skolióza), která potřebují pravidelné cvičení. A jóga zas na zklidnění duše.

4. Denně chodit min. na 30 minutovou procházku.
V pracovní době s tím problém nemám, protože dělám v gastronomii a za celých 12 hodin se nezastavím, ale když mám volno, tak ten pohyb není žádný a proto bych chtěla i ve svém volnu chodit aspoň na malé procházky, protože pohyb je velmi zdravý a pomáhá k několika věcem.

5. Víc pracovat na sobě a svém duševním zdraví, zároveň poslouchat i své tělo.
Poslouchat nejen své tělo, ale i duši. Hodně jsem to zanedbávala a díky tomu vznikla i má duševní nemoc, proto bych v tomto roce ráda pracovala na sobě, tak i duševním zdraví a hýčkala ho.

6. Více zjistit o své nemoci a jak s ni pracovat.
S tím jsem už tedy začala, asi před měsícem, kdy jsem si nakoupila nějaké knihy o mé nemoci, abych ji lépe poznala a naučila se s ni pracovat. Myslím si, že je to velmi důležité v terapii.

7. Více číst!
Čtení mě vždy moc bavilo, protože jsem se u něj dokázala uvolnit a úplně vypnout, ale v tomto roce.. nevím, přečetla jsem dohromady tak 3 knížky, ráda bych letos přečetla měsíčně 2 knížky, což si myslím, že je ideální.

A jaké cíle máte Vy? :-)

4 komentáře:

  1. I tobě přeji jen to nejlepší do nového roku a ať se ti všechna předsevzetí podaří splnit! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, moc hezké cíle! Držím palce v jejich naplnění! :-) Já bych také ráda začala chodit na jógu, ale jsem takový strašpytlík (haha!). A s knihami jsem si také dala předsevzetí, tak uvidíme. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak moc držím palce, ať se vše podaří! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prechádzky, čítanie, cvičenie, tak to je aj na mojom zozname tento rok. A ešte aj mnoho iných, skor takých drobnosti mám v pláne. Ale aj nejaké velke veci chcem uskutočnit. Každopadne rok 2020 má byť vraj rokom zmien, tak uvidime, čo prinesie.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...