středa 25. prosince 2019

Co jsem dostala k vánocům?

Přemýšlela jsem jestli tento článek napsat a řekla jsem si, že ho napíšu. Přeci jen na ty na blogu jsou skvělý lidé, kteří nemají zapotřebí někoho urážet za to, co dostal k vánocům a navzájem si můžeme říct, co kdo dostal a mít z toho "společnou" radost:-).

Letos jsem byla asi hodně hodná a dostala mnoho krásných dárečků a moc ještě jednou děkuji těm, kteří si vzpomněli, mám z těch dárků opravdovou radost! :-)


Polaroid jsem si přála už šíleně dlouho, ale pořád jsem si ho nebyla schopná koupit a dávala jsem peníze do jiných věcí a proto mě polaroid neskutečně potěšil! Teď už jen koupit album a všechny ty krásné a důležité momenty budou tam.
Kabelka a peněženka se mi opět moc hodí, protože peněženku mi ukradli a na rychlo jsem si kupovala obyčejnou, která se během chvíle rozpadla a moji bývalou kabelku mi rozškrábala kočka, takže za tyto dva dárky jsem byla moc ráda. A jsou prostě praktické, využívám je každý den.



Mluvila jsem před mamkou o tom, že bych chtěla zkusit jógu a domácí cvičení (protože trpím na bolesti zad) a mamka mě poslouchala a koupila mi podložku na cvičení za kterou jsem opravdu vděčná, pomůže mi to v dost směrech. Konečně začnu cvičit, zkusím poprvé v životě jógu, nebudou mě bolet záda a bude to posun v mém životním stylu:-).
Šála mě pod stromečkem překvapila, protože jsem si ji asi týden zpět chtěla koupit a najednou byla pod stromečkem, potěšila mě snad nejvíc! :D (a taky ponožky, ale ty jsem zapomněla vyfotit).


Mamka nevěděla co bych chtěla pod stromeček až na tu podložku a tak jsem se trošku s ježíškem domluvila na kosmetice, která mi dochází nebo chybí a tohle jsou mé 3 největší lásky.
A poslední parfémy a deodorant. Od B.U mám od tchýně, a deodorant s 2 voňavkami od přítele. Musím říct, že se mi opravdu trefili do vkusu a všechny mi krásně voní. Parfémů mám doma od všech několik, tak mě to alespoň donutí opravdu to na sebe stříkat pravidelně a ne jen, když si vzpomenu, jen deodorant používám několikrát denně. 

Jsou to krásné dárky a jde vidět, jak mě někteří opravdu znají a poslouchají, což je opravdu hezké. :-) Napište mi do komentářů, co jste dostali Vy, ať mám radost i z Vašich dárků! :-).

3 komentáře:

  1. Krásné věci jsi dostala. Já bych také potřebovala podložku na cvičení a budu se muset po nějaké porozhlednout :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  2. How many beautiful items!!

    https://julesonthemoon.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne veci si dostala. Ja som svojmu už mesiac vopred hovorila že chcem činky a podložku na cvičenie a šijací stroj ale nič. Ale zato som dostala notebook :D Ale som rada že deti aspoň dostali to čo chceli. Ale super darčeky si dostal. Tú podložku a kamufláž by som brala teda aj ja.

    HOW TO WEAR COWBOY BOOTS

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...