sobota 7. prosince 2019

Malý HAUL z Drážďan

S přítelem jsme navštívili Drážďany a samozřejmě by se to neobešlo bez nákupů. Letos jsem si pro sebe koupila minimum věcí,protože jak jsem doma zjistila, tak jsem koupila převážně dárky pod stromeček :D ale něco málo jsem si přeci jen ulovila. :-) Jinak Drážďany byly jako každý rok krásné, opravdu jsme si to moc užili. Nejen nakupování, ale i dobré jídlo a trhy. Sice ráno jsem byla na injekci do zad, tak to bylo trošku náročnější, ale nenechala jsem si tím zkazit celý den. :-)


Jestli to o mě ještě nevíte, tak jsem neskutečný milovník (čti uchyl) do svíček, mám doma vždy v rezervě několik balení. Od klasických čajovek až po klasické svíčky, velké. Jinak ten stojánek s perníčkem mi hodil do košíku přítel :D a ten druhý se sněhulákem jsem darovala mamince.


Ano, tady se akorát utvrzuje v tom, že je opravdu zbožňuji. Jinak jsem si i letos zamilovala difuzéry a tyto mě v primarku dost zaujali. První stál 1,50€ a druhý 4€.




Co v Primarku opravdu umí, tak, to jsou masky na rty. Tyto jsem měla už minulý rok a úplně jsem si je zamilovala, protože rty po nich mám krásně vyživené a hydratované, a velmi jemné. Kus byl po 1,50€. Pak tu mám hrníček se sovičkou z Harryho Pottera, která mě ihned okouzlila, protože HP sleduji už od mala :-). Cena hrníčku je 7€. Vedle hned kosmetická taštička, kterou jsem už potřebovala hrozně dlouho a tahle se mi moc líbila. Vedle pár štětců, které mám moc ráda, měla jsem je už minulý rok.Jinak první dva štětce za 1,50€ a ten vpravo za 3€.


V primarku nakupuji často spíš osvědčené kousky a to jsou i tyto houbičky na makeup, jsou měkké a příjemně se s nimi zapracovává makeup. Kus za 2€. A náušnice..to přítel, opět. Prý mám víc vypadat jako slečna, tak jsem si vzala rovnou dvoje - jinak kus za 3€. Vedle mám zlatý tácek, kam dám ty stříbrné konfety hned vedle něho a na to si hodím svíčku a okolo nějaké vánoční ozdoby, takže využiji jako dekoraci než na mýdlo.


Tužka na rty a rtěnky, ty mám už také odzkoušené a krásně drží. Vím, že málokdo si tam kosmetiku kupuje, ale co se týče umělých nehtů a rtěnek, tak nedám na ně dopustit. Jinak tužka byla za 2€ a sada rtěnek za 4€. A klasika, kterou beru pokaždé jsou tyto odličovací ubrousky. 


A krásný župan za 8€. Nový župan se mi hodil a tento růžový, měkoučký je opravdu pohodlný a především zahřeje. Vedle jsou tepláky na doma, které.. miluji! Jsou obyčejné, černé, ale tak příjemné a měkoučké, že to snad není ani možné. Tepláky stály 10€. A ty černé pantofle jsem si tam také pořídila, hodily se mi nějaké na doma.

Jinak jsem si ještě pořídila dva svetry a bundu, akorát jsou v pračce. A také spodní prádlo, ale to ukazovat nebudu. :-) Hezký večer přeji, já se jdu koukat na vánoční vlogmasy.

Jezdíte někam do zahraničí na trhy nebo nakupování? :-)

2 komentáře:

  1. Super věci, taky mi připadá, že jsem nějak propadla svíčkám a každý den je zapaluji. Musím si udělat nějakou větší sbírku!

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...