čtvrtek 19. prosince 2019

Christmas photo

Slibovala jsem si, jak napíšu několik článků na téma Vánoce a pak přišla moje práce, nakupování dárků, stresu a opět jsem nestihla za poslední týden napsat žádný článek. Takže se to budu snažit teď dohnat a sepsat aspoň poslední 2-3 články než budou Vánoce, jelikož vůbec nestíhám fakt, že už jsou za 5 dní!

Dnešní článek bude zaměřený na fotky z poslední doby, které jsem pořídila. Budou tu fotky jak z vánočních trhů z Prahy, tak i z Drážďan, cukroví, mé práce.. no, podívejte se sami :-).


První fotky jsou z Drážďan, kde jsme s přítelem byly na vánočních nákupech a trzích. Drážďany jsou neskutečně krásné a ráda se tam vždy vracím. Ruské kolo je každoroční tradice. Také trhy na Staroměstském náměstí jsou krásné, máme nádherný stromeček a dobré horké pití, jako tohle horké jablíčko. A můj denní počet kroků v práci, ať vidíte, že se neflákám :D.



A moje půlka vánočních ozdob společně s dárky, jak já to balení miluji a snažím se každý rok na něm vyhrát. Vím, že je to "jen balení"dárků, ale dost si u toho odpočinu. Jinak jsme pekly s mamkou klasicky pár druhů cukroví a musím říct, že se letos opravdu povedly. A v poslední řadě obložený ovocem talíř v práci, ráda aranžuji, takže v tomto jsem se vyřádila.

A jaký prosinec máte Vy? :-) Já si plánuji dát do konce roku volno :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...