pondělí 9. prosince 2019

Tipy na dárky | 2.část

Letos jsem dárky vymyslela poměrně rychle, až se sama divím, protože kolikrát si nevím rady a tentokrát jsem věděla hned. Dám Vám sem tipy, které budu dávat já pod stromeček, tak Vás třeba inspiruji :-).

These Christmas gifts are a creative and fun way to show your loved ones how much you care. Even if you're looking to make a DIY gift on a budget, many of these will do great!

MAMKA
Mamce letos kupuji lístky do divadla, náhrdelník s andělíčkem, kosmetiku, pyžamo a oblíbenou voňavku. U mé mamky je super, že stačí opravdu jen poslouchat a víte co chce, tak se nemusím ptát, co k Vánocům si přeje.


BRÁCHA
Brácha je pro mě trošku oříšek, ale vyřešila jsem to hrou na ps4, oblečením a pánskou kosmetikou. Ještě přemýšlím, co bych dokoupila, ale je to u něj opravdu těžké a tak zatím mám jen tyto dárky.

PŘÍTEL
Přítel je dost jednoduchý, přeci jen spolu trávíme nejvíce času a říká mi, co by chtěl nebo potřeboval. Letos mu kupuji nový ovladač k ps4, nabíjecí stojan, LED pásky na osvícení televize, strojek na zastříhávání vousů/obočí/vlasů a chloupků v nose, hodiny DW, pánská kosmetika a k tomu bych ráda vytvořila taštičku s různými fit doplňky, protože začal dělat MMA a kraťasy jsem mu už dávno koupila.

TETA
Tetě chci pořídit nějaké knihy, má ráda detektivky a tak se další týden vydám do knihkupectví a něco pořídím. Ráda bych ještě pořídila nějakou kosmetiku (jeden kosmetický balíček pro ni už mám, ale něco k tomu) a oblečení.

12 clever gift wrap ideas using b#christmaswrapping #brownpaper #naturalchristmas #mybhgholiday #christmas #christmasgifts #christmascrafts rown paper

STREJDA
Strejda je asi nejsložitější člověk v mé rodině, protože nic nechce a všechno má,takže každoročně kupuji knihy o druhé světové válce a knihy z koncentračního tábora, protože toto téma ho opravdu zajímá. + mě napadla ještě nějaká flaška alkoholu, protože je sbírá.

KOLEGYNĚ Z PRÁCE
První kolegyni dávám víno, masky na obličej a nějakou kosmetiku, druhé dávám víno a nějaké veganské jídlo, je těžší něco pro ni vybrat, protože je veganka a snad proti všemu, takže toto je můj plán s dárky pro ni. A poslední kolegyni dám diář s maskou na vlasy.




A jaké dárky chystáte Vy dát pod stromeček? :-).

2 komentáře:

  1. Skvělý článek :) Já právě hledám inspiraci, protože u některých svých blízkých ještě tápu :) Nadělíš svojí rodině krásné dárečky, budou mít radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teeeda, máš vybráno vážně hodně dárků a velmi pestré :-)
    To mě vždy přijde, že toho mám dost, ale pak někdo nakoupí ještě daleko více a je mi to trapné, tak také se snažím toho mít více, ale v dnešní době bych potřebovala v listopadu dvě výplaty :-)

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...