sobota 30. listopadu 2019

Jak na Vánoční náladu?

Vánoční nálada někdy přijde a někdy ne .Já Vánoce sice miluji a těším se na ně každý rok, ale občas si taky dopomůžu nějakými filmy, písničkami.. a tak jsem si sepsala pár tipů, které dělám já pro ty, kteří by se také rádi na dostali na "vánoční vlnu" :-).

FILMY
Vánoční filmy jsou asi taková klasika, ale mě to nikdy neomrzí, stejně jako láska nebeská, to je moje srdcovka na kterou se dokážu dívat pořád i dvakrát denně. Mezi další klasiky patří rozhodně Sám doma a to všechny díly, které i kdyby jste nechtěli, tak tu vánoční náladu prostě naladí :-). Dál určitě Grinch, vánoční skřítek, jack frost i deník bridget jonesové a v poslední řadě má velká láska a to pelíšky! Už je to s rodinou naše tradice, kdy si to pustíme.

PÍSNIČKY
Miluji vánoční písničky, ale upřímně, jen málo českých písniček si pustím. Prostě se mi nelíbí, více se řadím k těm americkým, jsou takové veselejší a dost chytlavější. Ale kdybych měla zapátrat v českých, asi něco najdu, ale teď doporučím jeden skvělý playlist, který mi hraje asi nonstop doma, ve sluchátkách.. TADY



TRHY, PROCHÁZKY VÁNOČNÍM MĚSTEM
Každoročně chodíme na rosvícení stromečku (a ano, dnes jsme tam nebyly, protože jsem měla dojem že až zítra:D). Nejen, že se je to takové hezké, jak začnou hrát koledy a je představení stromečku, ale zároveň se pokocháte trhy, kde jsou krásné ruční práce, ale i něco dobrého na zub. Klobásy, trdelníky, kaštany, brambůrky.. ale i dobrý svařák nebo grog. Pro nepijáky jako jsem já se najde zase čaj :-). A také nemohu zapomenout na krásnou výzdobu v Pražských ulicích! Všude světýlka, ozdoby.. já to prostě miluji. Až na ty davy teda. A ještě dodám určitě se jet podívat do jiných měst na trhy, my jedeme opět do Drážďan :-)

VÝZDOBA
Poslední dva roky jsem do výzdoby docela ujetá a musím mít všude všechno. Světýlka všeho druhu (od klasických až po červeno-zlaté koule), nazdobený stromeček, malý stromeček na poličce, "nápis" merry christmas, balkón se světýlky.. no, jestli Vám přijdu jako magor, tak asi i ano, protože výzdobu dost prožívám a když si k tomu pustím vánoční playlist, jsem spokojená!

VÁNOČNÍ CUKROVÍ
Já na to cukroví moc nejsem, protože čím jsem starší, tím méně po něm sahám, ale když se dělá, tak to mě baví. Děláme s mamkou jen pár druhů, protože teta jich dělá asi milión (no, kecám, ale nějakých 15 druhů určitě), ale vždy jich uděláme spousty a já to miluju. Člověk na pár hodin vypne, zrelaxuje se a vyřádí se.


I VY SE MŮŽETE NALADIT NA VÁNOCE
Letos jsme s přítelem nasadili trošku jinou laťku a pořídili jsme si Vánoční svetry. Mě to osobně nevadí, ale u přítele mě to docela překvapilo, on je trošku konzerva:D. Jinak jsem naladila i nehty, ale to mám každoročně. Hodně je ladím do různých období a škoda, že Vánoce trvají jen "24" dní, protože bych si jich klidně vystřídala několik :-).

BALENÍ DÁRKŮ
Záměrně nepíši o koupi, protože vím, jak pro mnohé je to dost stresující, ale balení je taková fajn činnost, kde se vyřádím. Ráda si ho krásně zabalím a vyzdobím. Vím, že pro někoho je to "zabalím a čus", ale já mám ráda, když z nich vyzařuje ta láska se kterou jsem je balila a nejen aby ho člověk vzal, roztrhl a super mám dárek. Ráda se pozastavím nad tím, jak ho daný člověk zabalil, je to maličkost, ale krásná :-).

Jaké máte Vy tipy na vánoční "vlnu"? :-)

.

2 komentáře:

  1. Musím říct, že už tento samotný článek i vánočně laděný design mě dostal zase do vánočnější nálady :-) <3 Aaach, hrozně se těším. Pocit z Vánoc mám skoro každý rok trošičku něčím jiný. Poslední roky byly spíše o výletech a večerech, které tu atmosféru navozovaly. V Praze na mě Vánoce dýchají odevšud už jen samotnou výzdobou. :)
    Lola-J.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, já už letos vánoční náladu mám, a vlastně už mám vše splněné z tvého seznamu, anebo to mám již naplánováno. Zrovna mám i puštěný vánoční film :)

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...