čtvrtek 21. listopadu 2019

Tipy na rychlé a zdravé jídla | #1


V poslední době si snažím udržovat zdravější stravu a každým dnem objevuji nové, skvělé recepty po kterých se cítím plná a přitom nemusím do sebe cpát nezdravé jídla. Napadlo mě sepsat 4 tipy na jednoduchá, rychlá, ale přesto dobrá jídla, která zasytí. A než Vám je představím, tak bych se jen chtěla omluvit za kvalitu fotografií, napadlo mě to spontánně a stáhla jsem si je z instagramu, kam fotky přidám. Do příště se zlepším, slibuji!


  • První jídlo je super rychlé, ale taky super chutné. Obyčejný hummus (bio) k tomu natrhaný salát, nakrájená okurka s rajčaty, kukuřice a k tomu bageta. 
  • Druhý recept je opět jednoduchý, ale zasytí. Nakrájený lilek na kolečka, na to jsem hodila co dům dal. Mozzarelu, rajčata, okurku, česnek nastrouhaný a nechala zapéct na 20minut/250°C. 
  • Třetí recept jsem si dělala nedávno k obědu. Nakrájela jsem si brambory na plátky, posypala rozmarýnem a lehce zalila olivovým olejem a dala do trouby na 15minut na 200°C. K tomu už jen na přírodno kuřecí plátky a dobrou chuť!
  • A poslední recept je spíše jako "mlsání". Nakrájená dýně na hranolky, opepřená, osolená a politá olivovým olejem na 250°C / 10 až 15 minut. Je to sladší, ale dobrá náhražka za něco mnohem sladšího a s nezdravými tuky. 


Jsou to naprosto jednoduché recepty, kde nemusíte mít ani několik surovin, většina vznikla " z co dům dal " a ve finále vzniklo něco dobrého, ale ne až tak nezdravého. Budu ráda i za Vaše tipy, protože inspirace není nikdy dost! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...