pátek 26. července 2019

Summer, sun

Po opravdu dlouhé době jsem se opět (konečně!) dostala k psaní článků. Měla jsem notebook mimo provoz a chybělo mi opět ťukat po klávesnici. Mám už v hlavě nespočet článků a už se těším až je pro Vás sepíši, mezi jedním byl i tento a to o opalování. V létě je velmi důležité se chránit před sluníčkem, ačkoliv někdy se krásně opálíte, tak můžete se i pěkně spálit. Mám tu pro Vás 2 tipy na přípravky na opalování a něco málo k němu.

1. 
První tu mám sprej na opalování od značky sun dance. Na začátek používám vždy ochranu 50, když už mám nějaký odstín, tak přejdu na 30, kterou opálení dotáhnu do krásného odstínu. Sprejem se vždy nastříkám na začátku a pak každé 2-3 hodiny, aby tělo bylo stále chráněno.



2. 
Balzám, který jsem si pořídila na své jizvy po operaci. Mám je poměrně velké a na sluníčku mě vždy pálí a zrudnou, proto jsem na doporučení koupila od stejné značky balzám, kterým si jizvy mažu a jsou skvěle chráněny! Od té doby, co si je každý den mažu balzámem mě jizvy nepálí a nejsou zrudlé :-). nemusím se konečně vyhýbat s jizvami sluníčku a mít dlouhé kalhoty ve 30 stupních. 


3.
Třetí typ není na přípravek, ale patří k chránění před sluníčkem. Klobouk a sluneční brýle. Klobouk jsem nikdy nenosila, byla to pro mě nepředstavitelná představa, že nosím klobouk, proto jsem aspoň zkoušela kšiltovky, ale nedávno jsem si zkusila klobouk.. a líbí se mi to! Sluneční brýle jsou má klasika a mám jich několik, líbí se mi všechny různé modelky od klasických po kulaté. Taky bych jen ráda připomněla, že by se měl mazat i obličej, krk a dekolt, spousty lidí na to zapomíná a i když máte klobou či sluneční brýle, pořád je to důležité. Je to ochrana +, která je podstatná.

4.
Nebyla bych to já, kdybych neupozornila na pitný režim. Není to jen něco "co by se mělo dodržovat", ale něco, co by opravdu tak mělo být, není to tak dávno, co jsem díky tomu zkolabovala, protože jsem nestíhala vůbec dodržovat pitný režim a celý den jsem ve vedru lítala. Není to vůbec příjemné a ráda bych i Vás "přinutila", aby jste vypily denně minimálně 2 litry vody. Tip* Kupte si nějakou dózu, kam si dáte vodu (přidejte si tam klidně citrón, okurku, limetku..) a mějte to stále u sebe se skleničkou, více Vás to navnadí na pití. Nebo i nějaká hezká, ozdobná sklenička také pomáhá:-). 

A to by bylo celé ode mě k opalování, pokud máte i Vy nějaké tipy, tak budu ráda když mi je napíšete, ráda se přiučím a zlepším. :-) Brzy čekejte článek na samoopalovací krém a sprej, který momentálně zkouším, protože je i mnoho jiných možností opalování, když jste jako já věčně v práci a nebo nejste milovníkem léta, ale nechcete být jako stěna.:-)




1 komentář:

  1. Příhodný článek :) noo, já už to tak nějak vzdala s tím se chránit, ale nebýt bílá jako stěna. :D Rozhodla jsem se, že se raději budu chránit a s bílobílou nic moc nenadělám. Opaluji se špatně, spíš spaluji. :D Takže jsem se naučila mít raději tu svou bílobílou. Jinak tyhle produkty jsem nezkoušela. Používám víc Astrid a Niveu. :)
    Lola-J.cz

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...