pátek 24. května 2019

Clothes tips


Když už se nakousla do třídění šatníku, tak tu nesmí chybět ani pár krásných kousků, které mě zaujali a na které v nejbližší době hodlám šetřit. Dávám je sem jak pro mou motivaci na ně šetřit, tak i pro Vaši inspiraci. Třeba se Vám kousky zalíbí a budete šetřit se mnou. Všechny kousky jsem našla na about you, a ano vím, že to každý propaguje. Mě osobně vyhovuje to, že tam najdete spousty kvalitních značek, krásných kousků a každou chvilku jsou tam slevy, které se vyplatí.

Obyčejné tričko Tommy Hilfiger


Pozn. pokud kliknete na obrázek, nasměruje Vás odkaz na produkt. První tričko je bílé, obyčejné s jednoduchým nápisem. Takové jednoduché, nepřeplácané nápisy se mi velmi líbí a jsem jejich příznivcem. Navíc se hodí úplně ke všemu! K riflím, či zastrkaný do sukně, ke kraťasům. Nemusíte nad kombinováním nijak přemýšlet. Cena - 777,- 

2. Sukně Only 


Na sukně mám poměrně přísná pravidla, málokterá mi sedne, málokterá se mi líbí. Buď je příliš krátká nebo moc dlouhá, má střih, který mi nesluší nebo se mi nelíbí. A tahle sukně si mě získala. I když pořád přemýšlím nad tou délkou, je kratší než bych si normálně brala, ale.. je nádherná. Cena sukně je - 849,- 

3. Kalhoty Only 


Nějaké pohodlné, přesto elegantní kalhoty sháním již dlouho a přesně takový styl se mi líbí. Ladí jak s botou na podpatku, tak i s teniskami. Jen stále přemýšlím jestli si je vzít v šedé barvě nebo černé. Líbí se mi obě varianty, ačkoliv k černé se mi lépe kombinují věci. Uvidíme. Cena je - 1299,- 

4. Kardigan 


Kardigany mám velmi ráda, ale na tyto delší mě naučila moje šéfová. Vlastně na takový styl oblečení, co Vám dnes ukazuji mě inspirovala právě ona. Kardigany jsou skvělé na jarní dny či letní večery, vypadají k většině 



2 komentáře:

  1. Ty kalhoty se mi moc líbí :) taky plánuju třídit šatník a celkově ho tak nějak obměnit :D už je na čase :D

    Maris

    OdpovědětVymazat
  2. Kardigany mám moc ráda a přesně tento typ kalhot se mi líbí, ale ještě jsem si žádné podobné nepořídila:D

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...