středa 1. května 2019

Esoterika | jak jsem se k ni dostala, proč je pro mě důležitá? #1


O esoteriku se zajímám už 4 roky a i když stále se spousty věcí učím, tak už něco málo o ni vím a ráda bych předala své zkušenosti spojené s ni. A jak jsem se k ni dostala? Jako mladší jsem mývala problémy jak doma, tak ve škole (bohužel ne ty "banální) a když jsem se seznámila s přítelem, tak jsem byla hodně negativní a vlastně měla v hlavě jen to "že už nikdy nebudu ta šťastná holka, co se bude usmívat a bude mít sice problémy, ale už ne takové". Byla jsem zarytá negativistka. 


Díky příteli jsem se začala víc zajímat o esoteriku a byla jí víc a víc nakloněná. Začala se stávat z té věčné negativistky pozitivní holka, co má "každodenní trable", ale zvládá je o mnoho lépe. Do teď se stále učím a zkoumám hlouběji tohle téma, protože i když si někdy říkám, že už toho víc opravdu hodně, tak vždy najdu dalších 100 témat o kterých vůbec nic netuším.

 A proč je pro mě tak důležitá? Díky ni jsem se stala odolnější, plná energie a neumělého štěstí. Začala jsem vnímat svět a věci okolo mě jinak, ale zase nejsem úplná sluníčková. Možná je to mou povahou, která je pořád realistická, ale i proto, že nechci být ten sluníčkář, který vidí VŠECHNO jako úžasné. Stále zachovávám tu stránku, kdy se snažím být pozitivní, vidět věci lépe, ale zároveň vidět je takové jaké jsou. Samozřejmě esoterika není jen o pozitivitě, ale o dalších x dalších věcech, ale k tomu se dostanu, časem. Chtěla jsem Vám jen napsat, jak já jsem se k tomu dostala a co pro mě znamená, jak moc pro mě tenhle seberozvoj je důležitý.

A jak Vy vnímáte tohle téma? Jsou Vám takové články o esoterice přínosné? Ann's D.

1 komentář:

  1. Nikdy jsem se o tohle téma nezajímala, ale uznávám, že pro někoho je to atraktivní téma a určitě se věnuj tomu, co tě baví! :)

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...