čtvrtek 19. září 2019

Kosmetické přírůstky & recenze

Po krátké (sama se divím, jak rychle jsem napsala další článek) době je tu další článek a tentokrát ho věnuji kosmetice, kterou mám velmi ráda. Za posledních pár měsíců jsem si nekupovala ji moc, protože tu kterou mám doma jsem nestíhala ani spotřebovávat, ale pár produktů se stejně našlo a některé jsou už odzkoušené, tak Vám připíši recenzi. :-) Třeba Vám dám tip na dobrou kosmetiku.



Garnier bio & smooth & glow facial oil
Tento olejíček mám doma již několik týdnů, tudíž ho mám odzkoušený a stal se mým oblíbencem! Je to přesně ten pomocník, který si vezmete večer do ruky, aby Vaše pleť ráno vypadala jako znovuzrozená. Ze začátku jsem tomu produktu nerozuměla, nedokázala jsem s ním moc fungovat, ale nevzdávala jsem to a snažila se s ním fungovat. Olejíček si nanesu večer na vyčištěnou pleť, přidám k tomu krém pod oči a ráno mám nádherně rozjasněnou pleť i po tom nejkratším spánku, což.. je prostě skvělé!


LVLY - eye cream & mit manka-honig-exstrat
Čím jsem starší, čím více mám starostí a práce, tím více se objevují kruhy pod očima společně s vráskami. Někdy mé kruhy byly tak děsivé, že ani korektor s makeupem je nezamaskoval a proto jsem vyhledávala krém pod oči, který je zmírní a lépe - úplně vymizí. A tento krém splňuje všechno, co já potřebuji. Vrásky pod očima mi mírní a po kruzích ráno není ani stopa. pro mě ideální oční krém za pár korun s nádherným designem.


LVLY - skin toner
Produkt od stejné značky jako oční krém, protože ten design! A ta značka. Čím více se starám o svou pleť, tím více se snažím vyhledávat kvalitní, dobré produkty pro mou pleť a tento toner snad bude dobrým pomocníkem v krásné pleti. Zatím ho mám jen krátce a nechci tu říkat nesmysly, kterým sama nevěřím, ale brzy podám echo! :-)


Trend it up - řasenka
Řasenka je pro mě nedílnou součástí již několik let, pokud tedy nemám prodloužené řasy. Už několik měsíců jsem věrná řasenkám od značky trend it up a nemohu si je vynachválit a tahle není výjimka. krásně řasy prodlouží, dodá jim objem a prohloubí pohled očí. Za mě tyhle řasenky jsou nejlepší.


Catrice - korektor
Korektor používám skoro každý den a v mé dekorativní kosmetice nesmí chybět. Obočí, řasenka a korektor, to je základ každého mého líčení. A tento korektor mám už třetím rokem, protože je to můj oblíbenec. Krásně zakryje nedokonalosti, zakryje kruhy pod očima a projasní okolí pod očima. 

A jaké produkty jste si v poslední době oblíbily Vy? :-)



2 komentáře:

  1. Korektor od Catrice taky miluju, je to nejlepší korektor, jaký jsem kdy měla :)) Oblíbila jsem si make-up a korektor právě od této značky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. po tý LVLY značce pokujuju pořád v dmku ale mám toho teď doma hodně, tak se mi za to nechtělo utrácet :DD
    a s tím korektorem souhlasím, taky sem ho v jednu chvíli používala, a byla jsem z něj nadšená víc jak z toho ze sephory :D ale nedávno jsem zkusila ten od nyx a ten je ještě lepší! :DD

    steel32.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...