pátek 25. října 2019

Podzim

Podzim už tu je a i s ním krásné babí léto. Vím, že období podzimu je pro spousta lidí depresivní období, i já ho tak dřív brala. Začínalo pochmurné období a mé deprese se akorát prohloubily, ale od té doby jsem začala mít jiný pohled na podzim a vnímám ho lépe, dá se i v tomto počasí dělat mnoho věcí a pochmurné počasí vnímat jako příjemně strávený čas procházkami na čerstvém vzduchu (konečně ne tím extrémně teplým, dusivým vzduchem).

Jako malá jsem milovala dělat zvířátka z kaštanů a tento rok jsme si s přítelem řekli, proč bychom je nemohli udělat i teď? A když mi přítel řekl, že to nikdy jako malý nedělal, tak jsem šla druhý den jich pár sebrat.  Mimo to je to hezká podzimní výzdoba. A když už jsme u výzdoby z kaštanů, tak je i jiných spousty krásných výzdob, jako popadané, barevné listí na poličky, různé dýně všech velikostí (umělé či pravé a do nich svíčky), světýlka.. od podzimu se vždy vyřádím na výzdobě, protože se dá sehnat krásná výzdoba, která Vám bude dělat radost - A! Chvilku po podzimu přichází vánoce, které miluji a to je snad jiný level výzdoby. (Milióny světýlek, stromeček v obýváku, malý stromeček v pokoji.. no, plánuji určitě článek!).

Procházky jsou snad v jakémkoliv článku o podzimu, já vím, ale není to jen tak napsané všude, protože procházky v parku, zapadaném listím má své kouzlo, já nejvíc miluji asi ten čerstvý vzduch. Po létě je to vždy příjemné, kdy se můžete normálně nadechnout a nedusíte se v tom horku. A když nechcete být venku, tak - seriály, knihy, filmy.. je tolik možností! I jóga, meditace.. je to ráj pro naši duši, kdy na chvíli vypnete a vyčistíte si mysl. A když nejste úplně pro tento druh odreagování se a vyčištění mysli, zkuste si udělat den pro sebe. Jen vy, oblíbené činnosti nebo péče o Váš zevnějšek.

Leaves, Perfume, Fragrance Scent, Soy Candle, BBW Type, Body Oil, Perfume Oil, Bath & Body Works, Ba

2 komentáře:

  1. Podzim mám moc ráda, ať je to babí léto, nebo plískanice. Oboje má něco do sebe :).

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsou dlouho neměla ráda podzim až do letoška, letos si ho opravdu užívám. A přesně kvůli procházkám, barevnému listí a útulné atmosféře :) Vedle nočního stolku už mám připravený stoh knížek, snad je všechny stihnu přečíst.
    Moc se mi líbí nápad dělat zvířátka z kaštanů i teď! Proč ne, a zvlášť když je přítel nikdy nedělal. Zkusím ten nápad doma taky nahodit :D

    OdpovědětVymazat

Jak ušetřit?

Vítám Vás u nového článku po delší době, tentokrát mi vlezla do času nová práce, která můj volný čas omezila na minimum, ale je doba karan...